Vetrek Amsterdam, aankomst Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Familie Paauw - WaarBenJij.nu Vetrek Amsterdam, aankomst Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Familie Paauw - WaarBenJij.nu

Vetrek Amsterdam, aankomst Johannesburg

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Familie

02 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

John brengt ons weg, geweldig! drukte bij het inchecken, uiteindelijk de handen vrij en bagage afgeleverd. Op zoek naar de starbucks. Blijkt aan de andere kant van het vliegveld te zijn gevestigd. Vervolgens naar gate F 06. Laurens moet zijn padvindersmes inleveren. Jammer. 11 uur vliegen. Wat 'n zit. Komt naar mijn idee geen eind aan. We liggen goed op schema en zetten om 21.19 uur voet op ZA bodem. Opnieuw in lange rij, paspoortcontrole. (Lijkt wel een attractie van de Efteling gelet op de dranghekken) In de ontvangsthal wacht mevrouw Fox ons op. En zij overhandigt ons vouchers en andere belangrijke info.
Met de shuttle-bus naar the Airport Grand hotel. We schrijven inmiddels 23.00 uur.
Ook hier weer inchecken.
What a day.
Tot nu toe: Fox, goed gedaan.
Maar ook de KLM verdient een compliment, eten, drinken en verzorging in het algemeen, prima